شرکت الماس زعفران شما را به خرید بهترین محصولات زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش زعفران ۲۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله میخوانیم

نکات مهم برای خرید زعفران درجه یکبازار صادرات زعفران ۲۵۰ گرمی
Rate this post

زعفران یا همان طلای سرخ از محصولات منحصر به فرد ایران می باشد که شهرستان قاین بهترین آب و خاک را برای رشد و پرورش این گل ارزشمند دارا می باشد. علاوه بر عطر بی نظیری که دارد، ایجاد نشاط و جلوگیری از افسردگی از مهم ترین مزیت های زعفران می باشد. در این مطلب می خواهیم به فروش زعفران ۲۵۰ گرمی و مشخصات زعفران درجه یک بپردازیم تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید زعفران مرغوب و اصل نماییم.

قیمت فروش زعفران ۲۵۰ گرمی

نکات مهم برای خرید زعفران درجه یک

نکات مهم برای خرید زعفران درجه یک قیمت بالای این محصول، سودجویان را وسوسه می کند تا دست به تقلب بزنند. متاسفانه روش های مختلفی در این زمینه وجود دارد.
در هنگام خرید قبل از در نظر گرفتن درجه بندی زعفران باید از اصل بودن آن مطمئن شویم:

  • رشته های زعفران اصل دارای انحنا است. پس صاف بودن رشته نشانه بی کیفیتی است.
  • رنگ رشته ها مات است. براق بودن و روغن پس دادن هنگام له کردن نشانه تقلب در کار است.
  • رشته های زعفران در آب جوش تغییر رنگ نمی دهند و کم کم رنگ خود را آزاد می کند.

روش های دیگری نیز برای سنجش اصل بودن زعفران وجود دارد اما در این بخش می خواهیم به ویژگی های زعفران درجه یک بپردازیم. یک شاخه کامل زعفران شامل سرگل و نگین، پوشال و کنج است.

زعفران درجه یک از قسمت نگین زعفران که شامل دو قسمت سرگل که بیشترین طعم دهی و رنگ دهی را دارد و کمی پایین تر از سر گل یعنی محل اتصال شاخه ها می باشد. لبه های آن شیپوری و سرخ رنگ و انتهای شاخه، باریک و کمرنگ تر است قسمت سرگل است.

هر چه رشته ها تمیز تر، درشت تر، سالم و بدون شکستگی و رطوبت باشد به عنوان زعفران درجه یک شناخته می شود. برای صادرات، زعفران را با دستگاه های مخصوصی خشک می نماید و به اصلاح به آن اتو شده تا پرس شده می گویند.

بازار صادرات زعفران ۲۵۰ گرمی

بازار صادرات زعفران ۲۵۰ گرمی علاوه بر مردم ایران، مردم دیگر کشور ها نیز به خواص و ارزش زعفران پی برده اند به همین جهت بازار صادرات آن به رو رشد است. از آن جایی که در کیفیت زعفران ایران در تمام جهان هیچ بحثی در میان نیست، آن چیزی که باعث رشد صادرات هر چه بیشتر زعفران در بازارهای جهانی می شود کیفیت بسته بندی و نوع عرضه آن زه همراه گواهی آزمایشگاهی معتبر است.

بسته بندی های ۲۵۰ گرمی برای کشور های اروپایی که کیفیت گرا هستند مطلوب است و بسته بندی های کیلویی و فروش عمده برای کشور هایی نظیر چین و هند و غیره که کمیت گرا هستند در نظر گرفته می شود تا زعفران درجه یک به دست مصرف کنندگان خارجی برسد.

واحد آموزش کاشت زعفران

برای ثبت نام در دوره های آموزش کاشت زعفران روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر واحد آموزش

برای ثبت نام در دوره های آموزش کاشت زعفران فرم زیر را پر کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *